Przejdź do treści

Slate advisers

Dedykowany CRM obsługujący procesy firmy HR        
Slate Advisers

O kliencie

Slate Advisers, firma zlokalizowana w Bay Area w Kalifornii, specjalizuje się w coachingu kariery. Slate's Career Division zapewnia spersonalizowane usługi outplacementu dla pracowników przechodzących zmiany, dostosowane do ich unikalnych celów, potrzeb i doświadczenia. Dział wzrostu oferuje coaching przywództwa oparty na nauce behawioralnej, pomagając firmom rozwijać liderów.

Nasza rola

Klient zwrócił się do nas w 2015 roku. W tamtym czasie oferta Slate koncentrowała się wokół usług outplacementu. Strona internetowa, którą wówczas posiadał klient, była czynnikiem ograniczającym dla szybko rozwijającej się firmy i okazało się, że dla dalszego rozwoju niezbędne jest solidniejsze, bezpieczniejsze i nowocześniejsze rozwiązanie. Nowy system, stworzony na zamówienie CRM, pozwolił naszemu klientowi na sprawną obsługę większej liczby kontrahentów, jednocześnie ułatwiając komunikację wewnętrzną zespołu. Od momentu oficjalnego uruchomienia system był aktywnie wspierany i rozszerzany o nowe funkcje, aby odpowiadać zmieniającym się potrzebom klienta.

Kilka lat temu Slate Advisers rozszerzyło swoje usługi i zaczęło oferować coaching przywództwa. Nowo utworzony oddział Slate Growth zaczął przyciągać coraz więcej klientów. Slate Growth działał oddzielnie od Slate Career, a istniejący CRM nie był do tego dobry. Klient powierzył nam kolejny, jeszcze większy projekt, z własnymi wyzwaniami, nad którym pracowaliśmy z przyjemnością.

Oprócz ciągłego rozwoju i utrzymania dwóch niezależnych systemów, współpracujemy z Slate Advisers i pomagamy w identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych oraz fachowej wiedzy.

Wyzwania

Ponieważ członkowie naszego zespołu i nasi klienci pracują w różnych strefach czasowych, organizowanie nie tylko spotkań twarzą w twarz, ale także spotkań online było i nadal jest wyzwaniem. Będąc w stanie spotykać się co tydzień, a nawet co dwa tygodnie, aby zapewnić skuteczną i przejrzystą komunikację, wprowadziliśmy szereg narzędzi, aby upewnić się, że zakres i postęp każdego przedsięwzięcia są jasne i znane wszystkim zaangażowanym.

Szczególnie ważne było dla nas właściwe zrozumienie domeny biznesowej klienta. Innowacyjne usługi Slate Advisers skłoniły nas do dostarczenia rozwiązań, które dorównują pomysłowością. Z drugiej strony równie ważne było dla nas, aby klient miał dobry wgląd w to, co robimy i rozumiał „dlaczego” stojące za każdym etapem projektu. Takie podejście było niewątpliwie wyzwaniem, ale pozwoliło zarówno nam, jak i klientowi wnieść wkład w efekt końcowy w najbardziej przekonujący sposób.

 

Wynik

Staliśmy się kluczowym dostawcą i doradzcą w technologicznym rozwoju firmy. Początkowe zadanie poprawy projektu strony na wordpress, zamieniło się w przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej klienta. Udało się rozwiązać poważne problemy bezpieczeństwa, które blokowały rozwój klienta.

Summary

Technology
  • Drupal 7 - 9
  • Pantheon.io
  • Zoho CRM (integracja)
Team
  • Fullstack developer
  • QA engineer
  • UX/UI designer
Kluczowe funkcjonalności
  • Tworzenie elastycznych widoków
  • System dynamicznych pól danych
  • Konfigurowalny generator raportów
  • Dwu kierunkowa synchronizacja z CRM
  • Migracja ze starszych systemów
Uwielbiamy pracować
z ambitnymi projektami i ludźmi